چه روش برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک در یک بیماری 3 مرحله کلیوی مفید است؟
نوشته شده توسط : rshaole

چه روش برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک در یک بیماری 3 مرحله کلیوی مفید استچه روش برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک در یک بیماری 3 مرحله کلیوی مفید است؟

چه روش برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک در یک بیماری 3 مرحله کلیوی مفید است؟ مادر من، بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک و کراتینین سرم خود را به 4.7 امروز افزایش یافته است. علائم او، بی اشتهایی، کاهش وزن، گرفتگی عضلات خستگی. و آن را تا فشار خون بالا، و آنها داروهای خود را برای او فراهم می کند و او از دیابت رنج می برند در حال حاضر. من می خواهم بدانم چه درمانهایی برای او مفید است.

با توجه به توضیحات خود را، کراتینین سرم مادر خود را 4.7 نشان دهنده رشد کیست آن باعث شده است که کاهش در عملکرد فیلتر. در حال حاضر، آن درجه از آسیب کلیوی در 3 مرحله بیماری مزمن کلیه. فشار خون بالا، کاهش اشتها، کاهش وزن، خستگی، این علائم در بیماران مبتلا به این مرحله هستند. نگران نباشید، این مرحله هنوز در مرحله برگشت پذیر است.

چه روش برای درمان مادر خود را مفید هستند؟

در واقع، برای دولت از مادر خود را، تنها یک یا دو درمان به اندازه کافی برای کمک به او نیست در حال حاضر مادر خود را نیاز به یک درمان سیستمیک.

1. Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی برای مهار رشد و کاهش کیست آن است.

2. دهان و دندان طب گیاهی چینی، چینی حمام پزشکی، ماساژ، طب سوزنی و فتیلهگذاری، برای بازگرداندن سلول های آسیب دیده و بهبود عملکرد گلومرولی کلیه.

3. Maikangheji علاوه sanqifen، به بهبود ایمنی آن

در کوتاه مدت، با استفاده از درمان سیستمیک، بیماری را می توان با مادر خود را کنترل خوب، او می تواند بدون دیالیز یا پیوند کلیه زندگی می کنند.

همانطور که همه ما می دانیم، بیماری کلیه پلی کیستیک یک نوع از بیماری های ژنتیکی است، بنابراین نمی توان آن را درمان کرد، اما ما می تواند کمک به بیمارانی که از آن رنج می برند این شانس را به مانند یک فرد عادی با درمان مناسب زندگی می کنند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,درمان بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: